BidGate auttoi Lindorffia leikkaamaan puhelukuluja

Lindorff Oy on Suomen johtava luotonhallinnan ja maksamisen palveluyritys. Aiemmin etupäässä saatavien perinnästä tunnettu Lindorff on nykyisin vahvasti mukana yritysten ja yhteisöjen luotonantoon liittyvissä toiminnoissa sekä kehittämässä myyntilaskutusta ja tuottamassa uusia vaihtoehtoja digitaaliseen maksamiseen.

Tavoitteena säästöt

Keskeinen osa Lindorffin toimintaa on asiakaspalvelu. Asiakasneuvojat palvelevat vuosittain satojatuhansia suomalaisia laskuihin ja maksamiseen liittyvissä asioissa. Suomessa työskentelevistä n. 500 lindorfflaisesta 150 toimii call-centerissä asiakaspalvelutehtävissä. Kesällä 2015 BidGate auttoi Lindorffia optimoimaan mobiili- ja lankapuhelinliittymänsä. Tavoitteena oli kulujen karsiminen.

–Liittymätyypit oli jo keväällä vaihdettu minuuttihinnoittelusta pakettihintaisiin ja tässä yhteydessä paketit optimoitiin vastaamaan todellista tarvetta. Eli tässä haettiin puhtaasti kustannussäästöjä, kertoo ostopäällikkö Markus Kosola Lindorffilta.

BidGate tuntee operaattorit

Liittymät oli kilpailutettu jo kertaalleen aikaisemmin, joten Lindorffilla oli selvä käsitys siitä, mitä prosessilta oli odotettavissa.

–Viime kerralla käytimme toista palveluntarjoajaa ja saimme erinomaiset tulokset. Nyt toivoimme BidGatelta vielä hiukan lisävääntöä optimointiin, Kosola täsmentää

–Homma toimi erittäin hyvin BidGaten ja etenkin Harri Malkamäen hyvän operaattorituntemuksen ansiosta, mikä teki prosessista erittäin yksinkertaisen, Hän lisää.

Odotukset ylittyivät

BidGate valikoitui optimointiprosessiin aikaisemman hyvän kokemuksen kautta. Liittymäsopimusten tullessa kilpailutukseen oli helppo tarjota BidGatelle mahdollisuus, vaikka aiempikin kilpailuttaja oli onnistunut hyvin.

–Projektin lopputulos vastasi odotuksia. Operaattoreiden ensimmäisiin tarjouksiin tehtiin vielä ”kirikierros” joten loppujen lopuksi tulos jopa ylitti arvioimamme säästöpotentiaalin ja säästöt myös toteutuivat, Kosola kehuu.

Ehdottomasti suositeltava

Ostopäällikön näkökulmasta prosessi sujui todella mutkattomasti. Lindorffin ei tarvinnut kuin tehdä sopimus BidGaten kanssa, niin nämä hoitivat kilpailutuksen avaimet käteen –periaatteella. ostajan ei tarvinnut vaivautua lainkaan.

–Helpommin ei olisi voinut sujua. Suosittelen BidGaten palveluita, Kosola päättää.

________________________________________

BidGate on palveluntarjoajista riippumaton tietoliikennekonsultoinnin ja sähköisen kaupankäynnin asiantuntija, joka tarjoaa asiakasystävällisesti hinnoiteltuja analysointi-, optimointi- ja kilpailutuspalveluita. Olemme toteuttaneet yli kahdensadan suuren ja keskisuuren yrityksen kilpailutus-/optimointihanketta ja tuoneet asiakkaillemme merkittäviä säästöjä. Keskimääräinen kustannussäästö on yli 27 %.

 

Katso muita referenssejä

Jätä yhteystietosi, niin kerromme lisää

Syötä nimesi (Pakollinen)
Yrityksesi nimi (Pakollinen)
Puhelinnumerosi (Pakollinen)
Sähköpostiosoitteesi (Pakollinen)
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

Varaa aika nettineuvotteluun, niin kerromme miten sinun yrityksesi voi säästää tietoliikennekuluissa jo tänään!

 

puh. 040 8421 499